Στο «Τρίγωνο της Θλίψης» ένα ζευγάρι νεαρών influencers του Instagram θα προσκληθούν δωρεάν λόγω της επικερδούς ιδιότητάς τους σε μια υπερπολυτελή θαλαμηγό, για μια κρουαζιέρα αναψυχής στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου και θα συναναστραφούν με μια ετερόκλητη οικονομική ελίτ που βρίσκεται σε… τρικυμία εν κρανίω. Ο Ruben Östlund όπως και στο «Τετράγωνο», θα εξαπολύσει τα φλεγόμενα βέλη του στην υποκρισία του δυτικού πολιτισμού, σε μια φρενήρη αντικαπιταλιστική σάτιρα-βιτριόλι, που θα ευτελίσει σε ακραίο βαθμό την μεγαλοαστική τάξη «σερβίροντάς» τους ένα εν πλω γαστρονομικό βασανιστήριο και βγάζοντας τους κυριολεκτικά τα εσώψυχα, αλλά με καθόλου εξομολογητική διάθεση.
Ο Carl και η Yaya βιοπορίζονται ως μοντέλα, με την τελευταία να υπερέχει κατά πολύ μισθολογικά από τον σύντροφό της καθώς αυτή είναι μια πετυχημένη influencer που κάθε της κλικ στις φωτογραφίες μεταφράζεται σε εύκολο και γρήγορο χρήμα, ενώ εκείνος δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το οικονομικό χάσμα, δεν κατέχει την οικειότητα του «ψηφιακού» μόντελινγκ, είναι ένα ανασφαλές, «παραδοσιακό» μοντέλο που όπως θα σχολιάσουν και οι ατζέντηδες που θα τον δουν σε μια συνέντευξη για διαφήμιση, θα επισημάνουν αρνητικά το λεγόμενο «τρίγωνο της θλίψης» δηλαδή το φυσιολογικό σημάδι που σχηματίζουν οι ρυτίδες ανάμεσα στα μάτια και ίσως να χρειάζεται μπότοξ (!) και ας είναι μόνο 25 ετών.
Γράφει ο Σωτήρης Χάιδας
Ευθύς αμέσως ο Σουηδός auteur μας εισάγει στην έννοια της παντοκρατορίας της εικόνας και πώς αυτή παρά τις αλλαγές που έχει υποστεί ανά τα χρόνια είναι ο κινητήριος μοχλός του εκάστοτε status quo, ενώ το παρακλάδι του, η μόδα, δεν αντιλαμβάνεται πολιτική ορθότητα και διακρίσεις όταν κινδυνεύει η επίπλαστη τελειότητα που διακονεί. Οι καυστικοί μύδροι εξαπολύονται φυσικά και στα σύγχρονα, δήθεν συναισθηματικά φορτισμένα #hashtag που έχουν κατακλύσει το ίντερνετ αλλά η εφαρμογή τους περιορίζεται αποκλειστικά στην εικονική πραγματικότητα ανάγοντας την ψηφιακή ευαισθητοποίηση σε υπέρτατη συλλογική αρετή, το ηθικό διαβατήριο για να περιδιαβαίνεις με την συνείδησή σου αμόλυντη στο σύγχρονο, παγκοσμιοποιημένο χωριό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο ArtViews.gr